magamba mosom a jelent

2012.10.18. 19:54

idegen kocsiban ültem
társaság mögöttem, mellettem,
s én ott voltam, hol a sehol,
éreztelek...

kezed kezembe simult,
láttam ahogy nézel
félre reám, a kormányt
térdeddel fordítva,
majd kezed lábamra téve,
hallgattam ahogy beszélsz
és hajtincseidre csak néz,
néz a lelkem, Te láthatatlan,
ki élesebben ülsz itt, mint ki van,
a háttérből is, erősebben elém,
mint a való, mi beszél, mesél, regény...

az útra nézek,
előttem futnak a fák,
más táj, más idő, formátumfák,
nincs a szélvédőnél semmi,
sem péksütis zacskó, sem cetli,
és szétdobált üveg sem,
nincs kiürült flakon,
útüdítő most, csak a gondolatom
hagyom...

magamba mosom a jelent,
mintha mégis múltban lenne,
valahol lemaradtam, egy egészen
kicsi, igaz életre

A bejegyzés trackback címe:

https://jeltelen.blog.hu/api/trackback/id/tr674856899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narnia 4444 2012.10.19. 10:48:25

Út. Vissza. Gyermek. Kor. Ruha. Ad. Ás. Vétel. Kapni. Napszilánk a visszapillantón. Másik autó...másik út...én is ugyanott ültem. Fotó. Van. Erről? Nem akartam. Élesebb . Jel. Jelölés. Jelen.
...csak a koccanás volt.

Nem sérült meg senki sem...?!.

Memoár 2012.10.19. 12:54:10

Haza
Igen,
másik autó, másik "jelen" elmosódik ...
Ruhák futása, tudom, volt. Fotó csak az akkorról készült.
Na meg a kocc, hát azon meglepődtem...de megúsztuk. Nem?"élünk.", hogy idézzelek.
kár..nem, de.
szia
süti beállítások módosítása